Spänning

Bland det värsta som finns är att vakna
med universums huvudvärk i hela skallen.
 
Det känns som om alla atomer samlats
däruppe och slåss med full jävla kraft.
 
Det kunde iof ha varit värre,jag är ju glad att
jag inte vaknade och såg att örona låg av-
ramlade på kudden lixom.
 
Vem vet,det kanske är strutsäggsgraveringen
och allt damm som stigit mej åt huve´t.
 
Är det så,då blir jag riktigt jävla lack faktiskt.
 
Sista skalet blev klart igår,jo för jag hittade ett
som jag missat,ett skal som inte är helt intakt
men som man sätter ett värmeljus i.
 
Det är väl en satans tur att jag har grejer så jag kan
variera mej,för fy fan så trist det skulle bli annars.
 
Och så passar det mej ypperligt en vecka som denna
då allt känns sådär segt,att burra in mej här med mina
små projekt så jag får annat att tänka på.
 
Allt kan inte va rosenskimmer och puttinutt,det ska 
gudarna veta.Men tills på söndag,då måste jag få upp
snoken högre mot skyn,då SKA jag bara va redo för
Willebus och gos nämligen.
 
EN dag kvar,sen är det fredag igen....helvete vad dagarna
springer snabba lopp nuförtiden.
 
Hej svejs och ta´t lugnt,imorron är som sagt
en helt annan dag!
 
Skapligt va!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0