R.E.S.P.E.C.T

Ja,jag börjar bli gammal.
Ja,jag är uppfostrad till vissa saker.
JAA,jag blir irriterad...ibland!
 
Jag har sagt det förut,och nu säjer jag det igen:
"Jag avskyr när folk inte kan visa hänsyn"!
 
Främåt 21 hugget igårkväll fick jag höra ett jävla liv
utanför huset,Cindy skällde för att uppmärksamma
mej,vilket hon verkligen INTE behövt.
 
Kollade ut och får se typ fem personer,en bil med
flyttsläp och så satte springet i trappan igång.
 
Kunde förstås inte undgå att höra minsta ljud,då det
för det första pratades med jävligt stora bokstäver,och
dels för att det dunkades och pustades OCH är mer
än lyhört här.(för normalhörande iaf)
 
Sen,sen kom dom...dom ekande hårda smällarna i
dörren mitt emot!
 
Efter en kvart blev det skapligt lugnt,för att cirka en timme
senare börja om igen!
 
Det släpades sängar och dunkade i väggarna,och dörren 
som sagt,den förbannade jävla dörren trodde jag skulle
trilla av rakt ner i stengolvet!
 
Men för i helvete,vad är det som är så jävla svårt???
Hur omöjligt kan det va för vissa att HÅLLA ner handtaget
och stänga normalt???

Om folk bor i skogen eller i eget hus,fine lixom,men när
det finns andra runtomkring vare sej klockan är ett på dagen
eller tre på natten...SÅ STÄNGER MAN TYST!
 
En jävla gång till tänkte jag och min huvudvärk,en jävla
gång till och jag samlar ihop vartenda satans kvastskaft
som finns,sen går jag raka vägen ut och sticker upp dom
där bak på vederbörande.
 
Då om inte annat kan det iaf skyllas på att dom HAR
stång i arslet!
 
RESPEKT för helvete,lär er ordet och innebörden...NU,
innan det händer en stor olycka!
 
GAHHHHHH!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0