Reklamera mera!

Efter ett heldygn med Wille kan man om
man är så gammal som jag bli lite lätt
trött och seg.
 
Då menar jag på ett bra sätt,eftersom man
inte är van vid läggtider och tidiga morgnar
i den utsträckningen.
 
Snart tjugo år sen jag själv var i den fasen s.a.s!
 
Lika intensivt som det är då han far runt som en
virvelvind hos mej,lika intensivt jobbigt och tomt
blir det när han åkt.
Man sitter där med sitt kaffe och längtar ihjäl sej
redan efter nåra minuter.
 
Jag fick världens finaste hjärtedagspresent av Wille
iaf,och vi två hade bakat en kaka som vi bjöd hans
mor & far på innan dom for hem till sej igen.
 
En enkel men ack så smaskig kaka spacklad med marängsmörkräm i 2 färger.
 
"Till världens bästa mormor"
Kram William....jomantackar,paket med hjärtan på ♥
 
En jättefin och alldeles underbar chokladbok,hela mitt hjärta kändes som den
godaste och belgiska choklad som nånsin tillverkats ♥♥♥
 
När gänget sagt tack och hej och pussarna
från Wille avtagit,då skulle jag efter ett tag
sätta fart och förbereda maten till kvällen.
 
Tog fram dom två burkarna med kräftstjärtar
för att hälla av spadet.
 
Tyckte det såg lite konstigt ut,så jag satt på glasögonen och tog en närmare titt!
 
Mycket riktigt va det en slemmig och halvskrumpen
supervidrig fluga av nåt slag.
Fy fan som jag rös till på stående fot,och i nästa sekund
blev jag asförbannad!
Jävla skit,jävla satans skit lixom.
MEN,tur iaf att jag ändå hade en extraburk till den stundande
soppan to be!
 
Här utövar han ryggsim...den långväga resenären!
(simmärke fick han dock inget)
 

Irriterad och fortfarande äcklad letade jag iaf upp
leverantörens hemsida,klickade mej runt och hittade
en länk för reklamation.
Ska man reklamera bör det väl iaf göras pronto.
 
Så jag fyllde i rutan där det stod:
Beskrivning av orsaken till reklamationen.

"Då jag vid öppnande av första burken skymtar
  något mörkt och slemmigt som inte ser normalt
  ut,tittar jag närmare och upptäcker att det är en 
  äcklig fluga.
  DET är absolut inget jag vill ha i min mat då jag
  inte äter den sortens proteiner eller ens tycker det
  det verkar särskilt aptitligt.Usch"!
 
En liten stund senare får jag ett sånt där allmänt svar
från deras sida.
 
Tack för dina synpunkter.
Vi kommer att besvara dina frågor/din reklamation så fort som möjligt. 
I samband med högtider och semester har vi en mycket hög arbetsbelastning, därför kan handläggningstiden bli längre än normalt.
Vi tackar för din förståelse.
 
 
Man skulle ju kunna tro att det är jävligt körigt
på Alla hjärtans dag för dom,jag skiter dock i
vilket eftersom min soppa inte blev komplett.
 
Att det dessutom stod då jag först besökte sidan,
att "i vissa fall kan ersättning utbetalas",så undrar
jag VAD är i vissa fall?

Är det om det ligger en halv valtestikel i burken,eller?
 
Får jag inte minst en resa till Grönland eller åtminstone
en årsförbrukning av produkter,då jävlar ska dom få se
på jobbig konsument.
 
Jag skiter fullkomligt i om DOM anser att det är normalt,
jag samlar varken på slemmiga flugor eller köper mat för
skojs skull.
 
Bring it on "Royal Greenland",och gör det snarast möjligt.
(fortsättning lär följa)

Nu ska jag titta till den tillfälligt inneboende i burken
i kylen,jo för dom skrev så på sin hemsida,att spara
ev.emballage o.s.v ifall vi ber om att ni skickar in det
så det görs kontroll.
 
Lycka till säjer jag,ska dom spåra fingeravtryck på
en stackars flugjävel,eller?
Och hittar dom det,så innebär det att dom som hand-
skalar kräftstjärtarna inte haft handskar på sej!
 
Bevare mej väl,vem vet isf vart dom fingrarna varit
på lunchrasten!
 
BLÄK!
 
 

 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0