Kul att vissa slipper snön iallafall!

Ömma modern och lillsis befinner sej just
nu i Thailand och har det gott.
 
Jävla bra tajmat med tanke på väderleken i
gamla Svedala må jag säja.
 
Jag är iof inte avis på just Thailand,värmen 
och de salta bade däremot,oj,oj,oj som jag
saknar det!
 
       Kära lilla mamsen,hoppas du njuter till fullo nu ♥
 
 
Själv funderar jag på att åtminstone leta fram mitt
lilla fotbad och plaska lite light i det!
 
Undertiden får jag sysselsätta mej med andra grejer,
INOMHUS förstås!
 
Som lite strutsäggsgravering t.ex!
 
 
Man kan väl säja,att det är dom små grejerna som
lyfter en i vardagen.
Igår när jag kom ut för att åka och fixa mer kaffe,
möttes jag av det här:
 
Hur glad och lycklig blir man inte av små "tecken" & hälsningar♥
 
Nu ska här förberedas för en fikadejt med
"Tightsbruttan" som kommer om en stund.
 
Som sagt,dom små grejerna ska man sätta
FULLVÄRDE på!
 
Onsdagskramar für alles ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0