Idag är ingen vanlig dag!

Näevisst inte,det är ju Prinsens födelsedag vetja!

Den får han förvisso spendera på jobbet HELA da´n,
men å andra sidan finns det dom som inte har jobb
och det måste väl iaf vara ännu jävligare.
 
Nu blev han ju faktiskt firad redan i fredags,så det
vetitusan vad jag ska hitta på för liten extragrej att
överraska honom med.
 
Han har ju snart oxå sällat sej i klubben som redan
har typ allt,och dessutom säjer han alltid då man 
frågar:"näe,jag önskar mej inget"!

Undrar hur jävla många gånger jag funderat på vad
det där "inget" egentligen är.
 
Jag har dock för mej,att förra årets "inget" blev ett
ölglas med Brynäsloggan på.
 
Uj,uj,uj så många gånger han har druckit ur det då.
NOT!
 
Det kanske är så att jag måste fixa ytterligare ett glas
fast med annat motiv,och se om han nyttjar det mer.
 
I vilket fall somhelst,så måste jag ändå dra fram min
lilla gravyrpark,det är som vanligt så att det står fler
grejer på tur och väntar.
 
Det är ju nämligen den 14:e på lördag vilket som ni vet
innebär "Alla hjärtans dag",och nån därute väntar lixom
på att det tills dess ska stå fyra glas färdiga att ges bort.
 
Bäst att skynda tror jag visst.
Undertiden kan ni få se mitt "mellanprojekt",jag kan inte
funka normalt om jag inte har nånting att sticka emellan
med och alternera med.
 
Just den här gången blev det en "Mandala-döskalle" på
ytterligare en lykta.
 
Satan vilket pill,och jävlar vilken tid det tog.
Fast kul var det,åtminstone när den stod klar.
 
Hej måndag och kram på er alla ♥
 
Frän va!
 
Och ganska så maffig...tycker iaf jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0