Dubbel surprise

OM man vill bli överraskad,få besök,eller helt 
enkelt VILL att det ska hända massor med grejer,
då ska man tänka såhär innan:
"idag kommer det bli en helt blank dag utan nåt
som händer eller nån som hör av sej"!

För det är DÅ det blir full rulle,precis som igår!

Jag drack mina muggar kaffe på fm,plockade fram
graveringsgrejerna,såsade runt med min onda rygg
där i godan lunk.....
Först kom så "Lilleman" på visit,vi hjälptes åt att
agera Iphonereparatörer och snackade lite.
När han sagt hej då fixade jag mera kaffe och mallade
upp lite nya mönster och precis då ringde "Vattenflickan".
Jag hade faktiskt som avsikt att själv ringa henne när
graveringarna va avklarade men hon hann före.
 
Vi hade bara pratat en liiiten stund när det knackade
på dörren.
Eh...jag väntar inget besök nu väl!???

Öppnar och hittar Wille där,han och modern hade fått
ett ryck och ville hälsa på.
 
Kom in,kom in...på med mera kaffe,leka lite med bilar,
fixa lite lunch,fixa lite dessert (nyttig sån) och så lite
mera kaffe efter det förstås!
 
Är det inte märkligt så säj,antingen händer inget eller så
kommer all lycka på en och samma gång.
 
Jag säjer då det!
 
Att sörpla efterrätt med minimaränger var en rolig grej!
 
 
Jag lyckades få till nån slags dinosauriefågel i min kaffemugg
oxå,vad det var för "tecken" måste jag dock forska i.

Som jag berättat innan,fyllde ju min käre Prins år
igår,så efter att han jobbat,bjöd jag in honom på 
kaffe och en extrasurprise.
 
 
En s.k fiskpuss från mej till honom ♥

Gulliga,fina prinsen min...HURRA för honom
och för en dag fylld med överraskningar!
 
På den där tiden visste jag föga att han skulle bli min♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0