Bakelibak & mackelimack

Här rullar det på med både mackor och kakor
må ni tro,eller rättare sagt så blev det kex.
Fast det kan man väl säja är kakor oxå iof!
 
Svischade iväg och inhandlade grejer till en 
smörgåstårta som ska stå klar senare i em.
 
Kära grannen aka "Tightsbruttan" fyller nämligen
jämna år idag och ville ha lite assistans.
Jämnt & jämnt är väl egentligen fel att kalla´t,jag
menar 45 är ju faktiskt jävligt ojämnt.
 
I vilket fall somhelst,så efter att jag skurit mackor och
kladdat med annat fick jag ett infall framåt elvadraget
igårkväll,så då satte jag igång och gjorde "kex" till Wille.
 
Jättebra ju,att ha en burk som han kan plocka ur när
han kommer och hälsar på ♥
 
Att jag dessutom oxå hann med lite gravering på glasen
som ska va klara tills på lördag,det är ju helt strålande vetja!
 
Nu är det hög tid att ta fram gurka,tomater,ost,skinka och
allt annant som ska på smörgåstårtan.
Har jag förbannat bra flow kanske jag får till dekorationen
UTAN att slita mina vita och bli alltför rabiat.
 
Men det återstår som sagt att se,håll ut och håll alla
tummar ni har!
 
Gulliga va???
Dom smakar ungefär som Tom & Jerrykex...fast MYCKET godare,det är ju JAG
som har gjort dom!
 

Kommentarer
Postat av: W

Tack snälla mormor! Ses på fredag! 💙

2015-02-11 @ 11:14:04
Postat av: Mormor svarar:

Varsågod gullhjärtat♥
Japp det gör vi,och då ska vi käka kex :) ♥

2015-02-11 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0