5000 desserter före jul

Så kan man tänka om man inte vill bry sej
om 100 träningspass före midsommar.
 
Igår blev det pannacotta med centerchokladsmak!
 
Före det hade jag gjort en pizzadeg ju,den som
skulle jäsa totalt 6-7 timmar.
 
Riktigt jävla god blev den,och botten tunnare än ett pappersark.
Jag kommer aldrig göra nån annan deg i fortsättningen,tro mej!
 
Sen,helt oförberett kom den här lille plutten på snabbvisit då
hans pappa skulle uträtta ett ärende.
 
Vad gör man inte trots nackspärr och halvkymig kropp?!
Jag låtsades att allt var helt okej,och som alltid får han mej
att må mycket bättre när hans finns i min närhet.
 
Kvällen blev dock ett töcken i soffan,för prick 20.22 var jag
helt jävla väck i bästa soffhörnet.
 
Vaknade till strax efter midnatt,och sen blev det en ännu
värre och sämre natt i sängen!
GAH!!!!
 
Idag tar jag det jävligt soft och försöker hitta rätt rytm.
Alvedon intagen och flera muggar kaffe har intagits.
 
Joråsatte,det kanske blir skapligt vad det lider!
 
Puss på er ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0