Tomten kysste varken mamma eller barn

Så var den julaftonen avklarad då!
 
Igår var jag aningen trött efter uppdraget
som tomte,så jag slänger in lite bilder
och säjer god fortsättning!

Dessutom strulade ju bloggen när jag skulle
lägga in bilder,och så åkte vi för att fira juldagen¨
med Prinsens släkt oxå.

Men,den som väntar kan ibland få sej
en överraskning.
Och vem vet,det kanske kommer nåra
bilder från igår sen oxå.
Om jag vill och har lust vill säja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och mina "galna" avkommor :)
 
 
 
 
JULGROUPIE
 
 
 
 
 
Tack,puss & hej då säjer "äldremormor" till Wille ♥
 
Och jag fick paket fastän vi INTE skulle ge varandra nåt!!!
Tack älsklingarna mina ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0