Lugnet efter det relativt lugna

Precis som vanligt är julen över innan
man hinner reflektera ATT den varit.
Ungefär.
 
Jag kan inte påstå att det stressats speciellt
överdrivet vilket är mer än skönt,och som
alltid ordnar sej det mesta iaf.
 
Igår tog prinsen och jag en tur till hans släkt,
återigen julmat,prat,fika och en hel del godis.
 
Jag åt iof inte alls värst mycket,däremot drack
jag kaffe som vanligt.
 
Vi var först på plats och kunde prata lite i lugn
och ro med svärfar,och han la fram en hel box
med gamla bilder som vi tittade på.
 
Bilder från när prinsen var liten och satan så kul
det var att se dom.
 
En karl vid diskbänken måste ju förevigas tänkte jag och drog
snabbt som fan fram kameran!
 
Ameh kolla,hur söt får man vara som liten "snorjärs" va!?
En blivande man och älskling ♥
 
En liten sötskrutt på tidigt 70-tal ♥
 
Dom här två är jag ingift moster till.
 
Julbordet dukat i Långbro på juldagen!
 
Svärmor och ena svägerskan i fixartagen.
 
Julklappspyssel med hög koncentrationsfaktor.
 
Jag drog mitt strå till stacken och sydde ihop en nalletröja!
 
Käre svärfar tog igen sej lite efter mat och paketutdelning.
 
Prinsen,min andra svägerska och hennes kille fortsatte titta på gamla bilder.
 
Och så kan jag inte låta bli att slänga in en sista bild på den jag som sagt 
numera är gift med.
Tänk om man träffats i den åldern,då hade jag redan börjat skolan iof och
sett honom som en bebis typ...men ändå,söt så det förslår ♥ 
 (bortsett från frisyren kanske)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0