Lite förjulfika kan väl inte skada

Det går fort nu,och ännu fortare skulle jag 
vilja att det gick så det blir vår & sommar igen!
 
Idag ska jag iaf dejta "Vattenflickan" i storsta´n.
 
Vi har hittat på en egen jultradition som säjer
att vi INNAN jul ska träffas på neutral plats för
en liten fika.
 
Fast hon dricker ju iof inte kaffe,så vi får väl
kalla´t vätskepaus eller nåt.
 
Najs ska det bli iaf,och om jag hinner kanske 
jag även strosar runt lite och kollar på grejer.
 
Inte för att jag ska köpa nåra speciella klappar,
bara nåt till Wille såklart,och förvisso nåt litet
skojsigt eller användbart till paketleken.
 
Rättare sagt paketLEKARNA.
Vi i närmsta familjen brukar ha en sån istället
för att köpa runt till ALLA.
Och dessutom vankas det "lilljul" den 22:e här,
för då kommer D.L.V och Ullis hit.
 
Umgänge,det är väl isf det jag förknippar med jul.
Fast ska man va krass så umgås jag ju året om,så
det blir ju inte riktigt rätt det heller!
 
Näe ni,nu ska jag ladda och fixa inför dagens
schemalagda göromål,men jag vill ändå avsluta
med en ganska så vacker morgonbild.
 
Cindy ville nämligen UT redan 05.25,så det var
bara att masa sej upp då.
 
Tisdagskram och nyp i skägget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0