Hur är man funtad egentligen!?

Efter att i stort sett hela dagen igår
stått och pillat med både skorpor
(förlåt biscotti),och en massa praliner
som iof blev sisådär,kan man ju tro att
det hade räckt.
MEN,så satt jag och surfade runt lite och
strax efter elva råkade jag snubbla över
ett recept jag inte sett förr.
 
Så jävla turligt då,att jag hade just det som
behövdes hemma.
Bara att dra ut en kastrull och sätta igång.
 
Ytterligre en ny variant av s.k "snöbollar",ett jävligt gott och
smaskigt godis.
 
Smeten står nu i kylen och väntar på
att jag ska börja rulla dom.
 
Har dock inte bestämt mej för än om jag
möjligtvis ska smaksätta ena halvan av
satsen med nån pikant liten touch av nåt.
 
Först ska jag dock träffa "Mellan" en stund,
så det får vänta tills i eftermiddag.
 
Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna allt,
vet för det första inte VAR jag lagt fejset och heller
inte VAD jag ska dra på mej för kläder.
 
I bästa fall hittar jag väl nåt och som tur är 
måste man ha jacka på sej,så det är väl ändå
ingen som ser ifall jag har en ful tröja på.
 
"Ingen vill veta var jag köpt den"!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0