Hoppas den här dagen blir bättre

Meine gud eller högre makt så jävla
seg och übertråkig gårdagen var.
 
Släpade mej runt som en satans zombie
och tyckte allt kändes piss.
 
Ville inget hellre än att det skulle bli sen
kväll så jag kunde dra täcket över skallen.
 
Det är förvisso tur att det blir såna dagar
ibland,man märker lixom skillnaden direkt
sen när allt känns bättre!
 
Och idag skiner solen,så det kanske var nån
mening med den tråkmåndagen oxå.
 
Idag ska jag nog försöka mej på lite lätt in-
handling av nåt att käka till nyår.
 
Det blir ett väldigt lugnt sådant i hemmets vrå,
prinsen och jag firar 12-årig förlovningsdag och
jag kanske skålar för oss i lite must som finns kvar.
 
Fancy va!!!
 
Men dessförinnan ska "Stora" firas imorr´n,då fyller
hon hela 27 år.Vart fan tog dom åren vägen om jag
får va frågvis???
 
Tur att man själv inte hunnit bli 100 iaf,även om det
känns så emellanåt.
 
Näevars,det är nog hög tid att få benen ur onepiecen
och sätta lite fart.
 
Morgonens utsikt lämnar inte mycket till glädje efter sej.
 
Men,jag fick en härlig bild sänd
till mej från en vän som har det
skapligt skönare,så jag visar den
oxå och väljer att bortse från min egen
trista vy!
 
Enbart för min skull tar han en kopp kaffe med UTSIKT,det kallar jag vänskap!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0