Funderar ni på nyårslöften....igen!?

Jag har som regel att aldrig avge nåra
nyårslöften,det är så jävla pinsamt när
man inte kan hålla dom,allra mest för
sej själv.
Vad andra skulle anse skiter jag fullkomligt i.
 
I smyg däremot kanske jag måste avge ett
pyttelitet löfte dock,och det handlar varken
om mat eller träning.
Jag måste och bör lära mej min nya lilla
telefon som "Lilleman" varit snäll och
givit mej.
 
Senaste åren har jag haft min kära HTC,men
den sackar efter och är inte alls på alerten
längre.
Att det ska ta en minut innan man kan knäppa
en bild eller för den delen se vad som står i
meddelandena är inte okej.
 
Jag bävade för när den skulle tacka för sej helt
och var livrädd varje gång den segade lite extra.
Samtidigt gillade jag den och hade efter tre år
"nästan" lärt mej alla finesser! Hm!
 
Nu är jag iaf Iphoneägare och det känns som om
jag börjat första klass igen,fumlar fram & tillbaka
men märker förstås den enorma skillnaden vad
snabbhet beträffar.
 
Vilken jävla tur att jag närt en tekniknörd vid min
barm,och vilken lycka att han ville ge sin gamla
mor en ny mobil.Om än begagnad men ändå.
 
Tacksam och glad är jag ♥

Nu kan jag connecta på ett helt annat sätt med
kidsen och dessutom be om råd då dom har
samma sorts telefoner.
 
SÅ,det får väl som sagt bli mitt lilla 2016-löfte...
...att engagera mej i luren och lära mej så mycket
det bara går!
 
 Tack "lilleman" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0