Fullt upp med Wille

Visst serrni,redan 6.10 kom det en
liten herre hit imorse,och det första 
han gjorde var att äta gröt.
 
Mamman ska jobba över och pappan
har stomresning på jobbet,så jag tyckte
att han lika gärna kunde få vara hos mej
hela da´n istället för tolv timmar på dagis.
 
Det är inte barmhärtigt för små liv,man ska
inte om det går att lösa,behöva tillbringa
merparten av det vakna dygnet där.
(tycker jag alltså,vissa har dock inget val tyvärr)
 
Men iaf,nu har han slocknat en stund,så jag
ska passa på att malla upp namn på glas
som måste bli klara.
Lite borde jag väl hinna iaf,han är ju ingen
långsovare nämligen.
 
Imorrn hörs vi nog tidigare,då ska jag iof iväg
på styrelsemöte,men inte förrän på em.
 
Kram på er ♥
 
Lite soffhäng är skönt efter grötintag!
 
Tur att barnkanalen levererar tidigt på morgonen!
 
Vi har utvärderat sporrar oxå,och Wille föredrog den svarta med mindre "tänder".
 
Herrå!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Pussa massor från mig <3

2015-12-09 @ 12:06:21
Postat av: Mami svarar:

Det SKA jag :)
Han sover nu,så det får bli om en stund ;) ♥

2015-12-09 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0