Bortskämd och överraskad

Årliga lilljulen stod ju i fokus igårkväll,
och som vanligt lyssnar ingen av tjejerna
när jag säjer att dom INTE behöver köpa
nåt att ge.
 
En hel bricka FULL med tomtar,kaffe,godis,vin,ljus och jag vet inte allt.
SÅ jävla fräna gästhanddukar med döskallar och som om det inte räckte,
även en underbar ljusbollsslinga ♥
 
Underbaringarna gjorde sej hemmastadda på kökssoffan och jag bjöd på
Jansson och knäckebröd.Äntligen lyckades jag få den krämig OCH god!
 
 
Efter att JAG givit tjejerna lite klappar,plockades paketen för leken fram.
 
 
Jag lyckades äntligen med att vrida upp tiduret på mindre än 45 minuter och...
 
...jag lyckades "slå hem" massor med superbra och fina grejer ♥
 
Desserten och kaffet avnjöts sen under skratt och en massa prat.
 
Och inte ett uns av dåligt samvete kände vi trots alla godsaker som ätits.
 
Tusen tack för ALLT och för att ni kom
bästa Ullis & DLV,nu startar nedräkningen
till 2016 års lilljul.... ♥♥♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0