Välkommen in

Här blandas det friskt mellan himmel
och jord precis som vanligt,jag skulle 
ju dö tråkdöden om det bara fanns EN
sak att pyssla med.
 
Startade gårdagen som vanligt med en
hel drös kaffe och samtidigt som jag satt
där och kom i rätt mood erinrade jag mej 
om att det låg ett tavellik i sovrummet.
 
Mycket riktigt,den tavlan hade aldrig få se
dagens offentliga ljus om jag inte piffat
upp den igår.
 
Efter lite klipp,klistrande och markeringar uppenbarade sej så en "dörrtavla".
I och med att den inte väger nåt att tala om funkade det skitbra att bara sätta
lite dubbelhäftande tejp i varje hörn!
 
Framåt eftermiddan kom hovleverantörskan
i strutsskal på snabbvisit.
 
Nu ska jag bara hitta rätt motiv och sen blir det full fart på
graveringen med damm i hela köket.
Det va ett tag sen jag höll på med just skal,så ivern vet inga
gränser och det ska bli skitkul.
 
 
Hann oxå stajla till en gammal brädbit till ljuslampett,och om jag får säja det
med egna ord,så blev jag faktiskt väldans nöjd.
Lite som gammalt skit fast den är sprillans ny!
 
Idag kommer Wille på sleepover,hans far & mor
ska på bröllopsfest.
Vi ska göra pizza och lördagsmysa,och jag antar
till 300 % att den lilla mannen vill bada oxå,det
brukar nämligen vara lag på det när man kommer
till mormor.
 
Najsig lördag på er folks! ♥

 
 
Trackback
RSS 2.0