Ingen tid att spilla

Som vanligt får jag ALLTID en massa
extra idéer när det närmar sej leverans
och slutfinish.
 
Det är dock inte jämt dom går att genom-
föra,men man måste åtminstone testa.
 
Just därför får jag inte missa en endaste
liten minut idag,för det är många grejer
som ska testas.
 
Har jag en jävla tur och massor med flax,
så kanske ett par av infallen ter sej lyckade.
 
Just nu har jag (för er skull) en liten kaffepaus
och strax ska jag finputsa en hel hoper socker-
dekorationer som jag absolut inte blev nöjd
med i första stadiet.
 
Så förbannat passande att det just idag,eller
iaf just nu är skitväder utanför.Då behöver jag
på intet sätt ha dåligt samvete för att jag inte
sticker ut snoken än på ett tag!
 
Tårtunderläggen är oxå snart klara,inte fan går
jag och köper såna dyra när jag inte helt oväntat
hittade material till egengjorda.
(den som spar hon har...överallt)
 
Näevars,nu får ni ursäkta en jävligt tråkig bloggare
för nu,och så kan vi ju kanske hoppas att det händer
nåt kul att skriva om framöver.
 
Vem vet,det är ju högst möjligt fast ändå inte
troligt,att jag kammar hem drömvinsten på
Lotto ikväll.

Då skulle jag faktiskt kunna slå till och köpa
ett par tårtkartonger bara för att.
 
Håll tummarna va!
 
Buu...Wille i hinken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0