Härlig augustikväll i god väns sällskap

Ameh hallå,det är ju ett helt otroligt
skönt augustiväder vi fått och har nu.
 
Eftermiddagen och kvällen igår spenderades
hos bästa Mia med gott att äta och dricka.
 
Vi satt ute i stort sett hela tiden och det va
sådär ljuvligt skönt.
Bortsett från alla jävla flugor dårå.
 
Käket intogs förvisso inne,det va enklast så.
Kräftpaj samt ost och kex med tillbehör.
Riktigt bortskämd blev jag.
 
Istället för blomma eller en trist chokladask
hade jag tagit med mej lite egna småpillsgrejer.
 
En liten burk som hon kan ha i syrummet kanske.
(skitful form på namnet,jag vet)
 
 
OCH en testtavla som hon antingen får slänga ELLER möjligen sätta upp!
 
Jag va på så gott humör igår,och Mia
oxå,det är hon förvisso jämt men iaf.
 
När klockan närmade sej senare kväll
blev jag upphämtad och hemforslad
säkert och tryggt.
 
Och nu sitter jag här,en fredag i augusti,
och vet ni vad,det är faktiskt "Lillemans"
20-årsdag idag.
 
SÅ,grattis världens finaste unge/son.
Mami loves you very much ♥
 
 
 
 
                                              ♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Finaste brorsan <3

2015-08-21 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0