Hade jag haft fler läsare så...

Man kan ju och det ÄR många som tjänar 
kosing på sina bloggar.
Dock INTE jag måste väl tilläggas.
 
Det hade ju iof varit ganska najs med lite
utbetalningar p.g.a att man har reklam-
inlägg och annan PR,men helvete vad mycket
text det är för att läsa igenom regler och
policy om man ska ha det så.
 
Näevars,och dessutom har jag ju själv valt
att inte ha tiotusen läsare per dag heller.
 
Förvisso skulle det kanske max kunna va
niotusen som hängde härinne,baserat på
att dom isf gillade alla töntiga inlägg vill säja.
 
Jag skulle iof kunna börja med dagens outfit,
det hade ju blivit succé menar jag.
Om man betänker att det finns pensionärer
och mindre vetande som läser iaf.
 
Jag får nog lägga ner både tanken på att ha en
reklamblogg och att blogga överhuvudtaget kanske.
 
Igår hade jag dock kunnat ha en matblogg och
skickat recept mot ersättning,det blev nämligen
fisksoppan jag pratade om.
 
Maj gad så jävla god den ÄR,man vill nästan
slicka sönder skålen.
 
Faktum är att jag skulle kunna leva på den.
Nu har det iof visat sej att jag inte funkar ihop med LCHF,annars 
hade den varit helt perfekt då!(tror jag iaf)
 
Till kaffet serverades en pistagepannacotta med
hackad pistagechoklad.
 
Den la sej oxå fint runt magen och hade
även den passat en LCHF´are alla gånger
om dagen...året om!
 
Nu är det hög tid att försöka hitta både
fejs OCH nåt att ta på sej,kalasdaxet
närmar sej ju nämligen.
 
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0