Gapa stort

Alltså,idag har jag varit hos min nya
tandhygienist,och inte fan blev jag 
gladare för det.
 
För det första så meckade hon runt i
hela truten mer än en timme,tryckte
som en dåre med den där vassa jävla
saken i tandköttet och tog en massa
bilder på tandhalsar och annat tjafs.
 
OCH så konstaterar hon att det INTE
fanns nåra hål men dock lite tandsten.
Det visste jag förvisso själv,men blev
ändå glad över att det inte va megamycket.
 
Däremot föreslår hon TRE jävla sittningar
framöver,TRE jävla sittningar á cirka 1000
spänn gången.
TRE JÄVLA SITTNINGAR för att ta bort lite
sketen tandsten!
 
Skulle fan inte tro det va!
 
Jag har nog sett på "uppdrag granskning" och
VET hur jävla fula dom kan va när det gäller
tandvård.
Såhär hade min fd favvotandhygienist ALDRIG
betett sej.
 
GLÖM det säjer jag,GLÖM att jag är så förbannat
naiv och dum i hela skallen att jag går på det där.
 
Absolut INTE!

Den 10 september,då jag kommer tillbaka till henne,
då ska jag säja med TYDLIGA bokstäver exakt hur
det ligger till.
Och OM hon överhuvudtaget opponerar sej,då kontaktar
jag min gamla favvo och skriver in mej hos henne igen.
 
Har väl aldrig hört på maken av dumjävlaheter!
 
Men iaf,skapligt öm i hela truten efter alla stick
och allt rotande,kom jag iaf så hem till min bryggare.
Fick strax efter det mess från "Stora",hon "Mellan"
och Wille skulle till Bamses värld,men väl där
får dom se att det BARA är öppet på helgerna nu.
 
Jaha och nähe.
Typiskt som Wille hade sagt,så dom kom hit och
intog matsäcken här istället.
Funkade oxå,även om jag varken liknar Bamse eller
ens Lille skutt.
 
Tur att vädret var finfint iaf,hade ju bara fattats att det regnat oxå!
 
Nu är det hög tid att sätta sej på
"ballen" och dra fram graverings-
grejerna.
Tycker det passar yperligt att sitta därute
och damma istället för att den nyrengjorda 
fläkten i köket ska becka igen direkt,
 
Dammigt som sagt!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0