Tider passerar och humöret förändras

Om jag ska va riktigt jävla uppriktig,så 
hade jag sju resor värre temperament förr.
 
Helvete som det kunde tända till och blixtra
satan på två röda om det var så.
 
Exakt likadant är det inte riktigt längre,det har
tydligen slagit över till nåt känsloläge i dom
allra flesta fall numera.
 
Nog för att jag kan bli fly förbannad och i grunden
faktiskt HAR ett temperament som heter duga,men
oftast slår autopiloten på och tar bort det värsta,för
att sen gå över till gråt & snyftläget.
 
Så.jävla.märkligt!
 
Kan bli lessen och illa till mods över jättekonstiga
grejer,inte bara sånt som ligger mej nära om hjärtat
alltså!
 
Det kanske är bra (eller iaf bättre),och det KAN förvisso
ha med ålder,mognad och erfarenhet att göra,jag är ju
ändå "nästan" tant lixom!
 
Fast jag fattar´t inte själv,och känner definitivt inte igen
mej själv.Blir lika förvånad varje gång jag blir lessen
i ena eller båda ögona!
 
Man får väl å andra sidan ta det som ett GOTT tecken,
jag har ju iaf kontakt med mina känslor.
Förvisso jävligt mega men ändå.
 
Man bölar väl inte över vackert väder...eller???
 
Jo,det kan man göra,så här sitter jag nu med lite
lätt våta tårkanaler och gläds över att solen skiner,
när det faktiskt sagts att man skulle ha vaknat upp 
till gråmulen himmel UTAN sol.
 
Märkligare saker kan ju hända,men jag är glad
och tillfreds iaf och det är ju bra!
 
På tal om att va glad,här har vi en som oxå gör mej superglad.
Just här,med cool stil och händerna i fickorna.
(tror minsann han sett hur pappan gör)  ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0