Man måste ha gott minne,eller kolla noga i almanackan

Jag som skrev att det va slutfirat på ett tag!!!
Hur tänkte jag där lixom?

Wille har ju namnsdag idag,och det måste en
mormor naturligtvis uppmärksamma OCH fira!
 
Vilken jävla tur att jag upptäckte det redan igår,
så jag hann fixa både fikagrejer och en liten present.
 
Det kanske kan tyckas överdrivet att fira namnsdagar,
men faktum är att det varken behöver kosta nåt eller
va speciellt mycket.
 
Det är en rolig liten sak tycker jag,om man kommer
ihåg folks namnsdagar.
Själv bryr jag mej inte så mycket för egen del,men
det är kul att skicka kort när nån jag känner har sin
egen dag.
 
I vilket fall somhelst,så rullade jag ihop lite smågott
igårkväll,och det ska jag frakta med till dagens "Wille"
lite senare.
 
Lite chokladbollar,en ny variant av bullar OCH ett litet paket ligger just nu bara
och väntar på att få komma till dagens huvudperson.
 
Bullarna ja,fy fan så jävla bra dom blev!
 
Det hittepåreceptet MÅSTE jag använda mej
fler gånger,det är ett som är säkert.

När jag får lust kanske jag skriver ut hur jag
gjorde om ni vill prova,eller så skiter ni i det
och gör era egna bullar.
 
Nu ska jag fortsätta "pilla" lite på ett halvdussin
glas som ska va klara inom en snar framtid.
Det kommer dock ta sin tid,för varje cirkel är 
bra mycket längre och mer tidskrävande än man
kan tro då man ser dom.
 
Terapitid mega med andra ord!
 
 

 
 
Trackback
RSS 2.0