Man är väl en van partykalasare

Jaha,så va det då dax för ännu ett kalas
igår eftermiddag.
Lilla svärsonen fyllde år och vi var bjudna
på lite att äta tillsammans med hans päron!
 
"Stora" hade gjort smörgåstårta och Lill-Nisse fick förstås ta första biten.
 
Istället för blommor hade jag plockat en egen bukett på Ica
till födelsedagsbarnet!
(och så fick han två andra paket oxå såklart)
 
Wille fick ta sista slicken från smörkrämstallriken,och det gillades skarpt!
 
Nu syns det inte jättebra,men lilla älsklingskillen har snavat och
slagit sej,så näsan är helt svullen med regnbågens alla färger.
Ack,ack stackars liten,det gör ont i mormorn oxå!
 
Till kaffet serverades morotskakor som "Stora" fixat,jag höll mej dock ifrån
den kaloribomben och lät dom andra äta istället.
Fy fan vad jag kan när jag vill!
 
Framåt kvällen bytte jag till pyjamas på Wille och han hoppade upp bredvid 
"Legomorfar" och gosade i soffan.
Sen va det vällingsdax så vi pussades hej då ♥

Idag BORDE jag verkligen göra det
jag absolut inte gjort,det jag hela tiden
skjutit upp,men det återstår att se!
 
Herrå och ha en goder lördag folks ♥

 

 

 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Men gud vilken bra bild på jejje och Wille! Åhh. så himla fin! <3

Svar: Tack,ja visst blev den mysig ♥♥♥
MAJSO

2015-04-11 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0