Kvinna....sätt igång nu för fan!

Det är ju själva satan att man inte kan
disciplinera sej och sätta fart när man
egentligen borde.
 
Nu har jag skjutit upp men iof inte varit
i rätt mood på över en vecka,och det börjar
så smått brinna i knutarna.
 
Jag bah:ameh det ordnar sej,ta´t lugnt för
fan och njut lite av annat oxå.
 
Joråsatte,det blir ju jävligt mycket gjort här
då lixom.....NOT!
 
Idag är dock den DAG då jag åtminstone måste
börja lite smått,annars finns risken att jag inte
gör annat än gnäller på mej själv och blir galen.
 
Å andra sidan är det söndag,och enligt gammalt
talesätt oxå "vilodag"!
 
HA,HA,HA....jag hittar alltid anledningar för mej
själv att slippa.
OCH,så anammar jag ofta det faktum att det faktiskt
inte känns helt optimalt.
 
Det är iof ingen lögn,jag måste känna att det känns
rätt och bra innan jag överhuvudtaget pluggar in
gravyrgrejerna i kontakten.
 
Vem fan vill ha ett glas med fula krumelurer på
istället för namn som i detta fall,nä just det.
 
Men först (som jag brukar säja),först lite mer kaffe
och sen får vi se hur det blir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0