Jävla skitdag!

Man blir ju bra trött på sej själv ibland!
 
Natten som gått har knappt innehållit nån
blund i ögona,jag har snurrat runt,haft ondare
än vanligt och drömt om personer jag inte
träffat på över 15 år!
 
Efter mycket möda och stort besvär hasade jag
mej iaf ut till kaffebryggarn,i tron om att det 
iaf inte skulle bli sämre.
 
Vad skådar mitt halvsega högareöga på bänken då?
 
JO,tre små vita som irriterat skrattar mej rakt upp 
i plytet eftersom jag igårkväll av nån märklig anledning
glömt att inta dom.
 
Där fick jag så förklaringen till helvetesnatten deluxe!
(och efterföljande morgon!!!!)
 
Svalde meducinen jävligt fort,hällde upp kaffet och
satte mej för en gångs skull i soffan en stund.
 
Det värkte och drog i varenda jävla muskel,ryggen
kändes delad i tusen bitar och jag bah:
ditt jävla klantarsel,nu fattar du ju själv att det kommer
ta tid innan du känner dej "skaplig" igen!
 
Åhhhh!
 
Tre och en halv timme senare sitter jag nu här och skriver
till er,tre och en halv jävla timmar kastade rent åt skogen
där vargen bor.
 
Det känns iaf lite bättre nu,så jag ska försöka ta tag i dagen
om än i lugnare tempo.
 
Ikväll är det jag som sätter meducinalarmet,prepensio
som jag tydligen är!
 
Aj & hej leverpastej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0