Inga bilder trots idogt firande igår oxå!

Hur fan kan man glömma en högtidsdag?
Hur i hela friden går det till lixom???
 
Glömt att upplysa er om menar jag!
 
Grejen är den,att "Tightsbruttan" kom över
ett par timmar igår,hon ska flytta söderut
om ett par månader så vi skulle passa på
att hinna ses lite innan dess.
(inom landet alltså,och inte hundra mil)
 
Jag hade då sett i almanackan när vi bokade
dejten,att det va "romernas dag" igår,så jag 
sa,att vi kan ju fira dom om inte annat.
 
Inte så att vi stod på balkongen och skrek
och inte så att vi tog på oss andra kläder,mer
för att ha nåt att fira!  =)
 
Så det gjorde vi,på vårat sätt!
 
När det firandet va i stort sett över,klev Mia in
i farstun och nästa träff tog vid.
 
Vi firade dock bara att våren har kommit och att
det va skitlänge sen vi sågs.
 
Ja,och sen blev det kväller och jag slocknade
tydligen som en klubbad romsk medelålders
tant i soffan.
Herre jävlar vad man inte är van att ståheja mitt
i veckorna längre.
 
Jag har iof aldrig gjort det förut,men ändå!
 
Idag kommer "Vattenflickan" på besök,och på
tal om vatten så behöver den här tantens kropp
en rejäl "vattendetox" känns det som.
 
Det blev lite väl många frökex och ett par vindruvor
igår nämligen,och det känns.Hela jävla kroppen är
som en uppblåst ballong i kalastider.
 
Kram på er,idag kan vi fira Otto & Ottilia om
kalastarmen skulle vilja!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0