Det blev en dag i solen

Man MÅSTE passa på.
Passa på att ta vara på alla tillfällen
då solen verkligen lyser och faktiskt
oxå är varm.
 
Så jag plockade ihop lite grönsaker
och ost och sen ringde jag över den
lilla "Tightsbruttan" så vi slog ner
våra bakdelar på en filt i gräset.
 
Det gjorde inte ont nånstans att sitta där och doppa,att det
var onsdag och mittiveckan,mittilivet och döskönt ute,härligt!
 
När osten nästan tagit slut va det dax
för "Tightsbruttan" att vandra hem över
streetan igen,hon har ju fortfarande små-
kids (iaf en mindre),och fritatiden var slut
för den dagen.
 
Efter det va det meningen att jag skulle ha
graverat,och det gjorde jag....TVÅ streck typ.
Sen satte ryggjäveln stopp för det,och man
måste (läs:bör) lyssna lite på kroppen ibland.
 
Jag målade iaf lite på "pigtittar´n" som jag ska
försöka piffa upp vad det lider.
 
Idag är en ny dag,och vem fan vet vad den har
i bakfickan....kanske lite vetedeg eller rentav
en burk strössel!
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0