Den gyllene medelåldern?Pyttsan heller!!!!

Ibland önskar jag verkligen att jag
var en man.
 
Jag hade lätt kunnat raka mej en gång
i veckan eller rentav två gånger per dag
om jag sluppit vissa av dom feminina
aber man (o)välsignats med.
 
Inte nog med att man blött syndafloder
sen barnsben,det tar ju fan aldrig slut.
 
Jorå säjer di lärda,hux flux äntrar du det
gyllene klimakteriet och då slipper du bry
dej om både intimskydd och oönskade
graviditeter.
Du kommer peaka på den sexuella himlen
och va så jävla mogen och tillfreds.
 
Förihelvete INTE!
Inte på alla områden om jag får be!
 
Visst är det skönt att kanske i ett par månaders
tid slippa köpa en miljard tamponger,men det
är man snart ifatt,för säj den glädje som varar
då man bestraffas med 2½ veckas intensiv syndaflod!!!
 
Kan man inte bara få slippa skiten en gång för alla?
Jag hade gärna givit nån annan mina 10 års senaste
ägglossningsperioder,alternativt sålt dom till bättre
behövande.(svinbilligt)
 
När så flerveckorsperioden ÄNTLIGEN är över,vafan
händer då?VEM kommer oanmäld som en jävla
snyting och landar i fejset om inte Herr Pes!!!!
 
Fucking awesome typ,eller precis TVÄRTJÄVLAOM!
 
Jaha,är det inte tampongrace så är det tre liter
alsolsprit och ett evigt blåsdunkande i nedre
munpartiet.
 
Jag ger fan upp snart,och inte känner jag mej det
minsta sexuell heller,fastän det är fredag och allt!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0