Uppe med tuppen

Ibland är det faktiskt helt perfekt att
vakna innan man somnat,för uj,uj,uj
så mycket man kan hinna med då!
 
Strax före 6 skuttade jag ur sängen.
Skutta kanske är att ta i förvisso,men
jag hasade iaf benen över kanten och
drog min gamla kropp ut till köket.
 
Kaffedoften,den är fanimej helt obetalbar
på morgnarna,får man dessutom en liten
morronhälsning,så kan det knappast bli bättre!
 
Fatta hur hjärtlig den här dagen kommer bli ♥♥♥
 
Kan behövas,för aptidigt imorse höll skatjävlarna som
vanligt på och bråkade utanför och förde ett jävla liv.
Det blev knappast tystare av att nån förbannad dåre
i bil med trasigt avgassystem börnade runt samhället
flera jävla varv.
 
Vafan äre med folk som för det första finner det så
inihelvete kul att åka flera extravarv,och för det andra
tydligen har noll koll på vad uret visar och att det
möjligtvis finns såna som INTE vill bli väckta av sånt oljud!?
 
 
Ja,ja,jag hade ju inte somnat iof,men det finns väl
småbarn och riktiga pensionärer antar jag!
 
Idag på tal om att hinna,så måste jag baka en
jävla massa fler kakor.
Efter att ha bakat typ 10 av en sort,kom jag på att
det nog vore godare med en annan modell!
 
Så kan det gå när man kallas Majso och inte har
alla slevar i samma låda hela tiden.
Å andra sidan kan jag alltid ge bort eller bjuda
på dom första som gjorts,så ingen fara skedd!
 
Tjingeling och najsig tisdag på er mitt herrskap! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0