Så jävla dumt att snooza när man kan gå upp istället!

Jaha,så va den här tisdagen halvt åt
helvete då!

Hur jävla dum i skallen får man va,som
snoozar alarmet så fort man somnat in!?

Jag blir bara så förbannad på mej själv.
 
Men,nu är skadan redan skedd och det
blir till att sätta fart med det som ska
göras i raketfart istället.
 
Fick precis meddelande om att "Vattenflickan"
kommer på besök om en stund oxå.
 
Det känns som evigheter sen vi sågs,så
my gad vad härligt det ska bli!
 
Sen MÅSTE jag bara fortsätta med tårt-
planering och lite gravering,för satan så
mycket jag känner behöver göras.
(egentligen redan borde varit klart!)

Innan jag knäpper på ON-knappen måste
jag dock till apoteket och hämta lite meducin.
Värken är värr än vanligt,så om jag blandar
lite medikament med ett stort lass gott adrenalin
kanske det funkar som jag vill iaf!
 
En plasthandske på mitt demolerade fulfinger och sen full fart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0