Onda ögat!

Tackar som frågar,men jag vågar inte ge
nåt utlåtande om ögonstatus för tillfället.
 
Det man inte pratar om kan man låtsas
inte finns,och jag HAR verkligen INTE
tid att spekulera i det här nu.
 
Finns mycket viktigare saker att ta hand
om och tag i,för imorr´n har jag nämligen
ett litet uppdrag inplanerat.
 
Antar att det måste till nån slags facemask,
för man visar sej INTE bland folk såhär.
 
DET är iof ett senare problem,nu måste jag
fokusera lite på chokladrosor och aprikosmarmelad.
 
Inte bara det förresten,jag ska ta fram ägg och
gurka och en massa annat oxå!
 
Igår eftermiddag sökte jag upp den som smittat
mej med dom sabla bacillerna,men han verkade
helt ovetande om eländet för min skull,och så kan
man ju lixom inte bli förbannad eller ens irriterad
på en sån gullunge.
 
Istället fick HAN en Alfons Åberg film av mej,och jag fick
fika på trappan utanför.Man måste nyttja det fina vädret
till fullo nu.

Lilla skruttungen har fått en vagn till sin Bobbycar,och hujedamej vad det
går undan i krökarna nu!

Vi var tvungna att gå och kolla om det va nån tatto (traktor) i krokarna,men
den hade tyvärr begivit sej mot ett annat gärde till Willes enorma besvikelse!

Det fanns inget annat att göra än säja hej då och så rattade jag
hemåt med hundarna i baksätet.

Det va den onsda´n,och idag som sagt är det full
fart i köksregionen som gäller!

Ha det sålänge då. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0