Förlåt att jag tjatar...

....men jag blir faktiskt förbannad på folk som 
både ljuger och inte fattar vafan man säjer!

Jag har som sagt grannar,och det brukar ju 
oftast va frid & fröjd med just det.Man tjänar
inte så mycket energi på att bry sej om småsaker.
 
Bra så lixom.
 
När man däremot vänligt och på ett väldigt trevligt
sätt framför vissa önskemål för allas trevnad,och 
då först blir bemött med fågelholksuttrycket och sen
en ursäkt som man VET är just en skitdålig ursäkt,då
blir jag fullkomligt jävla skogstokig!
 
Alltså,jag tycker ju och anser,att när man stänger
sin dörr om sej,då kan man vare sej klockan är
mitt på dagen,astidig morgon eller apsen kväll/natt,
stänga TYST!
M.a.o hålla ner handtaget och INTE dra igen dörren
som om den vore tretusen kilo tung så det slamrar,
dunkar och smäller satan i hela jävla huset.
 
Just det har jag påpekat och bett snällt om 
SÅ.FÖRBANNAT.MÅNGA.GÅNGER!
Senast för ett tag sen,och då fick jag det där
frågande och oförstående uttrycket mot mej,
och sen kontrades det med:
"Jaha,jo,men det är korsdrag,så okej"!
 
Ameh eller hur!
Konstigt att det tamme fan ALLTID är ett
jävla korsdrag där,och att jag dessutom ofta
SER hur det slits i dörrfan från flera meter
och sen bah:PANG,KABOOOM,DUNK!!!
 
Så oxå senast igårkväll(sent som attan)!
(och hen ser att JAG ser,då vi hälsat innan)
 
Vafan är PROBLEMET lixom!!!!!!
Vart tog respekt och sånt vägen egentligen????
Nästa gång jag SER att dörrjäveln ska stängas
då hen(dom) går in,då jävlar ska slänga in en
hel ask kinapuffar med stinkbomseffekt,för nu
är jag förbannat trött på att både bli störd OCH
uppretad p.g.a att man är respektlös!
 
ARRRRGG!
 
Hoppas irritationen iaf ger bränsle åt min
kreativitet och skaparlust idag,hellre det
än att bli skyldig värden en ny dörr.För det
vore fanimej bättre om den togs bort och
det bara hängde ett draperi i slammerhärden!
 
 
GOODBYE!
 
S.k "flyttfåglar"! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0