Barnbacillerna håller sitt grepp

Det är fan inte klokt hur nåra små
barnbacillusker kan va så inihelvete
envisa och enträgna.

Trodde väl i min enfald,att dom skulle
dra sin väg ganska omgående.
Men icke,dom håller mej i sitt stadiga
grepp och jag som typ inte är van,känner
mej jävligt eländig faktiskt.
 
Inte minst för att jag senast måndagmorgon
MÅSTE vara MYCKET friskare,för då ska jag
göra en grej och kan INTE känna mej såhär
förbannat risig,det går bara inte för sej!
 
Nåväl,gårdagens uppdrag utfördes iaf till stor
belåtenhet,och när jag sen landade på min
sköna "balle" i friska luften igen,då drog jag 
en lättnadens suck och kände mej jävligt nöjd!
 
Fyra rykande färska smörgåstårtor i något blandade modeller!
 
Två i räkutförande och sen dom här,skinka till vänster och vegetarisk till höger!
 
Och till kaffet,Majsos specialkakor med gott emellan och dekorerade med
ganache,chokladrosor och strössel!
 
Assistenten gjorde ett superjobb i köket och ingen kan älska
henne mer än jag ♥

Nu är det hög tid för den här damen att ta tag i ett
par veckors smutstvätt,ty trista saker kan oxå va
bra att komma ihåg innan det växer en över huvudet!

Lördagskram & nyp i knävecket ♥
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0