Vad säjs om lite tårtfredag

Så kan det bli,och så SKA det bli
just idag denna sista fredag i oktober.
 
Jag ska alldeles strax oxå dekorera nåra
små chokladcupcakes,för jag tänkte ta
tårtan sist nämligen.

Det är som så,att jag ända sen i måndags
väntat på att det ska dimpa ner ett speciellt
mått som jag vill ha till tårtdekorationen.
 
Jävla skitföretag,man ska fan inte gå ut
med att det BARA tar 1-3 dagar att leverera
när det inte gör det.
 
Jävla synd om dom,som nu missar en 
potentiell storkund,dom kunde inte gjort
mer fel lixom.
 
Tyvärr fanns inget sånt mått på den sajt
jag brukar beställa ifrån vilket vara satan
så synd,dom skickar nämligen ALLTID
grejerna dagen efter lagd beställning vilket
är helt suveränt.
 
Nu får jag tråkigt nog ta till plan B och göra
det bästa av alltihop iaf,men det retar mej till
max,att jag inte kan fullfölja det jag tänkt från
allra första början.
Jag vill ju så jävla gärna göra ALLT för den
som ger mej ett uppdrag!
 
Nåväl,igår bakade jag iaf en ananaspaj,det va
typ evigheter sen sist och verkligen på tiden.
 
Men istället för att bara ha ananas i,twistade jag
till den med skapligt mycket mörk hackad choklad
on top,för nog tusan äter man med alla ögon oxå.
 
VEM som ska äta av den låter jag va osagt,jag
slipper iaf se en burk ananas stå och skräpa i
kylen längre,och bara det är ju värt en hel del!
 
 
Choklad passar till ALLT,glöm inte det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0