Today is the day and tonight is the night!

Som sagt,nu har jag packat väskan och 
ska snart åka iväg för att plocka upp en
partykryssare.

Det är äntligen dax att nyttja min lilla
kryssningsvinst förstår ni.

Väl är att jag inte behöver åka runt byarna
och hämta upp dom andra två som ska med,
det räcker med att jag ska hålla reda på
biljettkuvertet typ.
OCH mej själv.

Kul ska det bli iaf!

Som en liten uppvärmning hade jag oxå
namnsdag igår,och sablar så firad jag blev
både per telefon,mess,på FB och IRL.
 
En riktig superonsdag va det faktiskt.
Ganska passande då just onsdag är min
absoluta favoritdag!
 
Men åh ♥ kolla vad Prinsen kom hem med ♥
Tidningen "Hembakat" OCH ett fint kuvert.
 
Vilken tur att jag just igår gjort en liten
kärleksbakelse till honom då,ibland har
man minsann Fru Fortuna på sin sida.
 
Smakade pussar sa han (nästan),eller om det va jag som inbillade mej!
Huvudsaken att han blev glad iaf :)

Nu har jag icke tid att hänga här längre,sista
packningschecken måste göras och hundar
packas in i sina burar ,för inte fan vill jag lämna
dom ensamma hemma flera timmar.

Hörs imorrnkväll då,såvida jag inte blivit kvar
på Åland eller av misstag hamnat på nån helt
annan båt än den jag åker med dit!
 
Tjingeling & partytime!
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0