Seriöst jävla ovärt!!!

Hur förbannat kul är det på en skala,
att pilla och fixa,gravera och koncentrera
sej till max,och när man sen ska torka
av glaset,då.....
 
...går helvetet sönder!
Fan så ledsen man blir..
Jag hade sån lust att kasta glaset rakt
in i väggen så det skulle gå sönder ännu mer.
 
Tur i oturen att jag ändå har ett extraglas
stående,sen inte sagt NÄR jag har lust att
börja om igen,för den där satans ringen
som graveras runtom tar skitlång tid att göra.
 
Jag kan iaf glädja mej med att jag innan gjort
en liten pillig minitårta som jag kunde vila ögonen
på och på så sätt bli lite gladare och förtränga
skitglaset en stund.
 
Hade nämligen en liten tårtbottensbit kvar,och här slänger vi ingenting i onödan.
 
Modelleringschoklad,om man får den riktigt bra,är bara så ljuvlig att arbeta med.

Idag har jag dock ingen lust med nånting,det är en
riktig jävla skitmåndag.
Inte sovit ens en halv blund inatt,och ryggjäveln är
min allra värsta ovän :/
Nästan så skulle vilja skänka bort fanskapet.
 
Hur mår ni då,och vad gör ni därute?
 
 


 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0