Mittiveckangöromål för Majsomittilivet

Idag hade jag faktiskt tänkt besöka
min privata nagelteknolog.
Det va typ evigheter sen och ibland
kanske man vill känna sej lite fin om
fingrarna fastän det bara är oktober.
 
Hon kanske bjussar på en kopp kaffe undertiden,så jag tror att jag ska ta med
nåra små smörkrämsbakelser till henne.(rosa i den rosa månaden förstås)
Ameh vafan,det är inte nytt år än,så jag ska ändå inte börja med nån diet den
närmsta tiden iaf!
 
Egentligen skulle jag ha tvättat idag,men eftersom
jag är så förbannat smart,så såg jag att det fanns
tid igår i tvättstugan.
Det betyder alltså att jag slipper det tråkgörat idag!
HALLELUJA!
 
Igår em kom förresten den här lilla godingen på snabbfika.
Det första han gjorde va att dra fram "sina" grejer ur mitt skåp!
 
Wille upptäckte direkt den gröna traktorn jag köpt till honom,
eller tatto som han själv säjer.
Den som är riktigt uppmärksam kanske ser att det INTE är nån
som sitter INUTI traktorn....
 
Nej då,för i förarhytten petade Wille in ett hallon istället för att äta upp det.
Fast det såklart,hellre där än i näsan!
 
Såhär gör man när man charmar mormor till max,ser lite full i
sjutton ut först,för att sen lägga till med värsta skrattet :) ♥

Det blir nog en bra mittiveckandag det här,jag tjuvstartade
ju igår med den bästa uppladdningen av dom alla.
 
 

 
 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0