Igårkväll var jag trött som ett ålderdomshem

Faktum är,att när man haft besök av en 
liten gullunge så blir man lätt eftertrött
av nån konstig anledning.
 
Jag vet inte om det beror på att man hela
tiden är så "med" och ska va alert på det
som händer,för nog tusan håller han igång
hela sin vakna tid.
 
Vi gick upp före klockan sex,och sen va det 
full rulle med både bak & bus tills hans mor
och far kom och hämtade honom.
 
Man måste va fullutrustad med mått tydligen!
 
Resultatet blev iaf små minisockerkakor gjorda på ett nytt recept.
Så jävla goda kan jag upplysa om!
 
En liten förmiddagslur när man bakat sitter aldrig fel!
Gullhjärtat då ♥
 
När vi vinkat av Wille med följe,gick Prinsen och jag till
skogen en stund,och vi hittade så pass mycket att det
räckte till både varma mackor med svampstuvning OCH
en påse rakt in i frysen.
Höstlycka som vi säjer!
 
Kvällen avslutades så med dessa underbaringar och en mugg kaffe på det.
Hade oxå gjort gräddchokladbollar som INTE var fy skam alls,men dom orkade
jag inte fota.
Man kan lixom inte orka ALLT här i världen!
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0