Helt jävla otippat...eller kanske inte!

Gårdagen bjöd ju som jag skrev på
besök av "Vattenflickan".

Det va skitlänge sen vi sågs sist,och
nu hade det blivit ännu mindre kvar av 
hennes uppenbarelse.
 
I januari bestämde hon sej för att bli av
med nåra såna där trista och jävligt dumma
extrakilon som hon inte trivdes med,och
sen dess har hon varit galet fokuserad
OCH disciplinerad all over the time!

1.1 kg är vad hon har kvar till sitt mål,och
då har hon lämnat 20 kilon bakom sej.
 
Jag vet inte riktigt,men det skulle inte förvåna
mej om nåra av dom har hoppat över till mej!!!

Men iaf,hon strålar och mår SÅ bra nu,och jag är 
sjukt stolt över henne!
 
Kan hon så kan väl jag brukar jag tänka,och då
känns det mycket lättare när jag slickat rent
fredagsskålen på Béasås!!(he,he)
 
Jorå,och när vi sagt hej då va tanken att jag skulle
sätta lite fart,åtminstone lite halvt,och försöka få
nåt gjort.
Hade flera påbörjade glas plus diverse annat som
borde tagits itu med för länge jävla sen.
 
Tror ni jag gjorde´t???
NÄE!
 
Däremot drog jag fram mjöl,socker och annat som
kan behövas till en bakstund,sen fnulade jag ihop
en egenkomponerad och ganska färggrann kaka
i långpanna.
 
Jag fullkomligen älskar pistage,och när jag så fick
riktigt fin pistageessens av "fransyskan",fanns det
lixom inget annat än att testa den som smaksättning.
 
Lite grön färgpasta från Wilton gjorde ju inte smeten fulare precis!
Hackade pisatagenötter & essens i oxå förstås.
 
Florsocker,mjölk,essens & färg att sen bre på den klara kakan!
 
Man blir ju glad bara man ser härligheterna,och ganska snabbt
glömmer man andra åtaganden!
 
Ameh hallå....kolla!
Ser den inte helt ljuvlig ut va!?
 
Kan upplysa om att den gjorde saker i munnen som sorteras under kategorin:
"vuxenmys"....på HÖG nivå!
Det här kommer garanterat bli en favoritkaka som bakas MÅNGA gånger!
 
Onsdagskramar från "bagar-Majso" :)

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0