"Hej då vardag"

VILKEN härlig OCH rolig tripp jag 
varit på!
 
Det började med "partybags" på bussen,
som resesällskapet fixat.
Allt för att höja stämningen!
 
 
Busschauffören gav oss minst ett halvt irriterat öga och förmanade
oss att "vara försiktiga"!
Men,han sa inte ett jävla dugg till HAN som släntrade in med en
hel lila påse full med grejer från glasbanken.
Jävla diskriminering säjer jag,fast vi VAR försiktiga,på riktigt!
 
Vid Nyköpings Bro och det sedvanliga stoppet,dukades det upp
en supergod lunch med tillhörande dryck!
 
Allt det här hade dom i smyg fixat för mej,med Eva som 
kock och sammankallande ♥
Dessutom fyllde Kristina i sällskapet år just i torsdags,så det
kunde ju knappast blivit ett bättre sammanträffande.
 
Väl ombord blev det så dax för skaldjursplatån som ingick i min kryssningsvinst.
Jag säjer bara OMG,fi satan så fint och så jävla gott det var alltså.
Där satt vi länge och väl och bara njöt av havets läckerheter.
 
Lite senare fick vi syn på den här snubben som stod och sjöng.
Hörde dock inte att han sjöng "Ta mej till havet",annars hade ju
det passat ganska bra med tanke på vart vi befann oss.
Han har dock blivit redigt urlakad den gamla räven,och ingen
hållning hade han heller...till skillnad mot oss dåra,som fortfarande
har både sträckta ryggar och stil i behåll.
(fast vi sjunger ju å andra sidan inte för folk)
 
Efter ett par timmars sömn passade Ullis och jag på att käka
lite sjöfrukost i den höga sjögången.
Dom två andra partyprinsessorna låg fortfarande kvar i sin hytt
och utnyttjade sin skönhetssömn.
 
 
Sista bilderna på gänget innan det va dax att kliva av!
 
Innan jag var riktigt hemma,hämtades dogsen upp,och så va jag ju bara
tvungen att få krama den här lilla gosplutten som just skulle gå till sängs!
 
Hann bara öppna ytterdörren innan jag fick det hjärtligaste
och allra bästa välkomnandet.Resten stod i köket,d.v.s en
laddad kaffebryggare med gulligt meddelande ♥
Prinsen själv var ute på golfavslutning,men att bara få såna
här små grejer är ju värt allt!

Vad som hände sen har jag ingen lust att
gå in på,det kan ni själva fantisera ihop om ni vill.

Nu avslutar jag med att rikta mitt varmaste och
allra hjärtligaste tack till dom tre som var inblandade
i den helt suveräna och MER än lyckade kryssningen:
Ni är helt underbara,tack för en outstanding resa tjejer!
Kramar i stora lass från moi ♥♥♥
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0