Det här med telefonsamtal till myndigheter

Finns det nåt så jävla tråkigt och totalt 
idiotiskt som att sitta i samtal med olika
myndigheter och försöka göra sej förstådd?

NÄ!
 
Jag menar,det spelar fan ingen roll hur förbannat
mycket dom rör och rört till allt,man blir jävlarimej
aldrig klok på dom och inte erkänner dom sina fel
och brister heller!

Det går ju så förbannat bra att skicka ut tonvis
med papper och skrivelser,och den ena överlappar
den andra som i sin tur är skriven av den sjunde 
som ju inte alls vet vad den första har tänkt.
 
Igår satt jag först i en satans telefonkö,och när jag
väl kom fram,så fanns inte den jag skulle prata med
anträffbar,känns DET igen eller???

Idag måste jag börja om IGEN,och fy fan som jag är
förberedd upp till tänderna med tamme tusan ALLT
som tänkas kan.
 
Jag tänker inte under nåra somhelst omständigheter
ge med mej en tum.
Skulle aldrig falla mej in när det inte är jag som strulat
till det från början.

Om jag så ska sitta i tre timmar med luren klistrad
i örat och dessutom behöver skriva en roman och
skicka in den med uppgifter,då ska jag jävlar göra
det oxå....SÅ GÄRNA!
 
Sånt här kan få mej att vilja kräkas rakt ut,för jag
hatar och kan för mitt liv inte förstå hur förbannat
svårt det ska va att ha en gnutta ordning på sej från
allra första början.
 
Envis?
JA!
 
Ger mej?
NEJ!
 
Ha en skön onsdag dårå,nu vet ni vad jag
kommer va sysselsatt med iaf.
 
GAHHHH!
 
Tur att jag har en söt cupcake i magen sen igår då,annars hade det bara
kommit upp galla vid en kräkning!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0