Superduperextraordinaryverymuch företagsam

Precis så!
 
Jag va sådär sjukt galet och alldeles 
jättebra fokuserad igår,fick en hel del
gjort och kunde bocka av.
 
Satan så skönt det känns när man summerar sen.
 
Runt lunch bjöd jag "Lilleman" på pannkakor
med sylt och glass samt kaffe efteråt.
Och så tjattrade vi som vanligt om allt möjligt.
 
Nu är det inte många dagar kvar till nästa helg,
och på torsdag em ska en tårta helst vara klar
att hugga in på.
 
Har förvisso inte fixat nåra av dekorationerna,men
resten är ju gjort,rättare sagt tårtbottnarna.
Hade varit sjukt dumt att stå där på torsdag och
inte hunnit med att göra dom lixom.
Eller ännu värre,gjort dom då och konstaterat
att dom blivit fullkomligt misslyckade!
 
Nåväl,nu ska jag fortsätta bocka av dagens schema,
jorå,jag skriver såna för att åtminstone "försöka"
hålla mej inom ramarna.
 
Att jag alltsom oftast sladdar ut i periferin och kommer
på andra grejer är ju en helt annan sak,visst!
 
Ho,ho...och välkommen måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0