Såklart jag hade fixat en tårta i all hast

Naturligtvis hade jag gjort en tårta till
"Mellans" förfirande igår,nåt annat hade
lixom inte gått för sej.
Hon blev heller inte speciellt förvånad,
fastän jag innan sagt att det inte fanns tid
till kladd och bak!
 
Där ser man hur kidsen funkar....OCH jag!
 
Nu firar vi egentligen med släkten bara jämna
år då vi nu blivit en aning mer vuxna,men nåra
glada gratulanter kom såklart iaf.
Däribland Wille förstås.
 
Imorrn är det hennes riktiga dag,och då ska jag
överlämna det RIKTIGA paketet oxå!
 
I all stress glömde jag ju att fota av tavlan som
hon fick igår,men har jag minnet med mej imorrn,
så kanske jag kommer ihåg det då.
 
Idag måndag,vetifan vad som hände,för inte har
jag hört mobilalarmet iaf,vilket resulterade i en
något för lång sängperiod.
Jag antar att kroppen kanske behövde det,men fan 
vad det inte känns okej i knoppen.
 
Lite kaffe på det,d.v.s ett halvt paket,så "möjligtvis" 
att jag är på rätt spår om ett par timmar igen.
 
Nu gäller det att planera in absurdum om jag ska få den
har dagen rätt och vettig,annars har den slösats bort
helt i onödan!
SUCK!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0