Nya sulor & lite tårtfix

Det är ju rent ut sagt FAN att tårtfyllnings-
helvetet prompt måste misslyckas när man
helst av allt vill fylla bottnarna på kvällen!!!

Så jävla irriterande att ha ett moment kvar
idag!
Det gäller att jag slår rekord i sulbytning på
bilen sen,annars spricker schemat totalt.
 
 
Igår försökte jag med "Lillemans" hjälp bringa
lite klarhet i varför det inte går att ladda upp
mina bilder härinne,men inte ens han kunde
fatta vad problemet är,så det finns nog inget
annat än:
1) komplettera med Kalle Ankabild varje dag,
eller 2) SLUTA blogga just på jubileumsdagen
den 4e december.
 
Ärligt talat kanske det är dax att gå vidare,för vem
fan orkar se Kalle eller för den del Musse i vareviga
inlägg jag publicerar?

Förvisso vore det ju enkelt att bara ha en eller max
två bilder,men satan så trist oxå om man ändå har
nytagna och färska bilder i mapparna.

Nu har jag sladdat runt och kollat bland andra
som bloggar inom denna portal,och tydligen finns 
det fler som får samma felmeddelande när dom
ska ladda upp sina bilder.
Lite gott iaf att det inte bara är jag,så nu får vi väl
hoppas att det åtgärdas inom en snar framtid.
Sånt här är ju skittrist rent ut sagt.
 
Tillsvidare får jag väl med en gammal bild,önska
er en riktigt skön förstaadvent.
Själv har jag ingen ljusstake då det som sagt inte
kommer in nån här,men jag kör som vanligt UTAN
och det funkar precis lika bra!
 
Vad säjs om lite skönhet mitt i förvinterrusket! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0