När bacillerna anfaller i flock

Jag fullkomligen hatar att vakna i sämre
skick än jag var i vid sänggåendet.
 
Näsan kliar,ögonen svider,jag nyser och
känner mej allmänt risig idag faktiskt.
 
Knappast så man har lust att påbörja nåt
mastodontprojekt precis,faktum är att jag
inte ens vill ta fram vaniljsockret,och då
jävlar är det illa.
 
Är man (peppar,peppar) sällan eller aldrig
sjuk i vanliga fall,då känns det rent för jävligt
att bara få en vanlig förkylning.
 
För hur man än försöker ignorera och förtränga,
så är det ju ganska oundvikligt att inte nysa och
känna av huvuddunkandet.(trots flera Alvedon)
 
Men sen när kvällen närmar sej,då brukar det
oftast bli aningen lättare ett tag,för att sen börja
om med full kraft efter natten igen.
 
Fan vad jag INTE har lust med det här,jag har
lixom annat inplanerat.
 
Men,det är väl bara att rida ut stormen och ta
det lite easy ett tag,för jag vägrar som sagt
slurpa i mej nån satans Kan Jang!
 
Nåt sånt här är heller inte att tänka på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0