Kära vänner

Jag blir så jävla glad i hjärtat,ja faktiskt
i hela kroppen,när jag tänker på hur många
underbara och alldeles speciella vänner 
jag har omkring mej.
 
Igår t.ex när jag satt och velade över vad
som skulle bli nästa projekt,då knackade 
det lätt på dörren och utanför stod bästa
Ullis med sitt goa smajl.
 
"Här,varsågod sa hon och räckte fram en
grej med handtag och plastaktig överdel".
 
Det visade sej vara en försenad namnsdagspresent!
 
Alltså,den flickan är helt otrolig,förvisso har
vi nåra liknande intressen,men att fira MIN
namnsdag,ja ni hajjar känslan va ♥
 
Ser ni vad det är?
 
En portabel cupcakesväska typ.
Nu kan jag hur enkelt somhelst dekorera mina bakverk,ställa
dom i formen,sätta på locket och frakta UTAN att dom blir
mosade eller förstörda.
Det for ett varmt lyckorus genom hela mej när jag fick den,och
ingen kunde blivit varken gladare eller mer rörd av omtanken
än jag i den stunden.
Tack älskade Ullis ♥
 
Jag borde sen ha fortsatt med det jag så länge gått
och piskat mej själv att göra,nämligen graverat lite.
MEN,presenten fick mina tankar att dra sej till bakning,
så istället drog jag fram ingredienser till det och satte
en jävla fart.
 
Det resulterade iaf i en sats saffranspistagesnurror med choklad.
 
 
 Nog blir man väl glad av färgkombon?! =)
 
Nu bara MÅSTE jag ta mej själv i ALLA kragar
som finns att uppbringa,det här velandet och 
min spretiga tillvaro går inte för sej alls just
den här perioden.
Nästa vecka SKA jag ha om inte många så iaf
nåra nya alster klara!
 
Pöss ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Håll hårt i henne, vilken underbar vän <3

2014-11-04 @ 23:09:46
Postat av: Mami svarar:

Det gör jag vet du,JÄTTEHÅRT ♥

2014-11-13 @ 19:56:54
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0