Här ska inga halta löss vila i helgen

Vilken jävla tur att jag skrev upp mej två
dagar i tvättstugan denna vecka,i förrgår
då Wille kom hade jag ju ändå ingen lust
att tänka på sån skit.
Idag däremot finns det ingen ursäkt till att
få det gjort.
 
Jag såg oxå när jag slängde ett hastigt och
lite på håll dimmigt tantöga i almanackan,att
det tydligen är däckbytartider nu.
 
Känner redan hur förbannat ont det gör i ryggen
förvisso,men om jag ber riktigt snällt och erbjuder
en rejäl upphånglig i källar´n,så kanske Prinsen
kan assistera mej.
 
Nu är det ju inte förste december förrän på måndag,
så naturligtvis väntajag tills imorr´n med det.
 
Idag har jag nämligen inte bara tvätten att deala med,
jag ska baka tårtbotten och fixa lite inför en tårta som
ska hämtas imorron oxå.
 
Visst,jag BORDE verkligen ta tag i lite graveringsuppdrag
med,men se dom nya stiften har inte kommit än,så det
är ju ganska stört att försöka sej på omöjligheten att få
till det med gamla upprispade stift.
 
Näe tack,så jävla kul (läs:eländigt),ska vi INTE ha det.
 
Däremot måste jag testa om det funkar med bilduppladdningen
idag,inte för att det verkar så,och inte för att jag fattar vafan det
är som fuckar upp,för helt plötsligt får jag upp en ruta där det
står att bilderna inte är av rätta formatet.
 
Det ÄR dom faktiskt,men det kanske sitter nån virusdrabbad
och helt galen liten tomte i datorn,som inget hellre vill än att
jävlas inför jul,av den enkla anledningen att han som jag är
trött på hysterin kring skiten!
 
Nu har jag inte tid med er längre,för kaffet håller på att kallna,
och det finns fan inget vidrigare än fesljummet lördagskaffe
när man äntligen kommit över veckoguppet!
 
Helvetes jävla skit,det funkade inte att ladda upp bilder från datorn och mapparna
idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske är ett tecken på att jag ska sluta blogga....den fjärde december har jag
nämligen hållit på i sex hela år!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

NAE DU SKA INTE SLUTA BLOGGA!!!!!!

2014-11-29 @ 11:31:05
Postat av: Mami svarar:

Men,det funkar ju inte att ladda upp bilderna :/ :/
Hur kul skulle det va med Kalle Anka varje dag lixom :P

2014-11-29 @ 12:21:35
URL: http://majdesajn.blogg.se
Postat av: mellan

de blir bättre :)

2014-11-29 @ 12:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0