Fulltankad med energi

Gårdagen började ju som bekant inte
alls så skitbra,men fortsatte iaf bättre
då Eva kom på besök och jag fick bjussa
på lite käk.
(Hulda hade oxå tittat in en snabbis)
 
Bästa Ullis hade i förra veckan givit förslag på fylld och bacon-
lindad kycklingfilé,så det blev det.
Smakade såå gott,och enkelt va det oxå!
 
Jag har sagt det MÅNGA gånger förut,och gör
det igen,nog fan är det märkligt hur fort tiden
kan gå när man har trevligt.
Helt plötsligt va klockan över 22 igårkväll och
Eva var tvungen att ratta hem,men då hade vi
ändå inte hunnit med allt vi skulle.
 
Vafan hände lixom?!
 
Med tanke på alla grejer skulle man lätt kunna tro att det pysslades 
satan där vid bordet,men näerå,det enda det var full rulle på,var
orden som sprutade ut hej vilt.
Tjejer KAN typ =)
 
Att man sen vaknar till den här synen gör inte saken sämre i det
här läget faktiskt,för jag VET att det snart försvinner,och dessutom
går det inte att göra så mycket åt skiten heller.
Jag har iaf fått toan lagad,och det är ju huvudsaken!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0