Det är lite mycket nu

På riktigt borde jag faktiskt inte sitta
här och slösa dyrbara minuter,men vad 
gör man inte för att få ta en kaffepaus
extra och rensa skallen en aning.
 
I hallen står det stora pappersark som ska
textas när den lusten faller på.
 
På köksbordet ligger allt från gravyrmaskiner 
till strutsägg och sockerpasta.
En salig jävla röra m.a.o,men å andra sidan
symboliserar det mej i minsta detalj.
 
Varje gång jag ser allt,tänker jag på vad Eva
brukar säja:
"Du är så spretig Majso"!
 
Och visst fan har hon rätt,för om jag inte vore
det,så skulle det ju inte vara JAG.
 
Just nu vill jag bara frysa tiden så jag hinner med
dubbelt så mycket,det ligger nämligen och precis
som vanligt typ en miljoner idéer till som pockar 
på och vill ut och att hejda sej är inte riktigt "my
cup of coffé"!
 
Att jag dessutom MÅSTE inhandla mjölk till kaffet
eftersom den är slut,det sabbar en hel jävla massa
i min tidsplanering.
Inte så att jag är negativt stressad,tvärtom,jag älskar
att ha mycket på G sålänge jag känner mej tillfreds
och uppåt.
 
Nu är det emellertid dax att checka ut härifrån och
önska er en ljuvlig tisdag,jag tror minsann att min
kommer bli ganska angenäm.....
....bara jag får lite mer kaffe!
 
Passar ganska bra att tänka såhär va! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0